بیماران مبتلا به FSGS می تواند بیماری های کلیه چای سیاه نوشیدنی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماران مبتلا به FSGS می تواند بیماری های کلیه چای سیاه نوشیدنی

چای سیاه و سفید یک منبع بزرگ از آنتی اکسیدان ها، که می تواند اثرات قابل رویت پیری معکوس است. فقط به این دلیل، بسیاری از زنان را دوست دارم به نوشیدن چای سیاه و سفید. با این حال، برای بیماران مبتلا به FSGS، آنها می توانند هنوز هم چای سیاه و سفید را؟

بعضی از مردم فکر می کنند که چای سیاه و سفید خوب است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی FSGS است.

از آنجا که چای سیاه و سفید غنی از آنتی اکسیدان کاروتن، ویتامین A، کلسیم و برخی مواد مغذی دیگر است، این نوشیدنی می تواند بسیاری از فواید سلامتی مانند افزایش را:

حذف رادیکال های آزاد: فلاونوئیدها آنتی اکسیدان و برخی دیگر در چای سیاه می تواند رادیکال های آزاد را برای مبارزه با پیری، کاهش بروز انفارکتوس قلبی و حفاظت از عملکرد بافت کلیه باقی مانده از بین بردن.

افزایش حجم ادرار: مواد معطر و کافئین در چای سیاه می تواند جریان خون به کلیه ها را افزایش می دهد، مویرگ کلیه گسترش و بهبود نرخ فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، که می تواند بازجذب توبولی کلیوی آب را مهار .بنابراین، افزایش تولید ادرار می شود. در نتیجه، فشار خون بالا و ادم رها شدند.

را قوی تر استخوان: توصیه می شود به نوشیدن یک فنجان چای سیاه برای افراد سالم برای جلوگیری از پوکی استخوان، و اثر مشهود خواهد بود اگر فرد می تواند برای چندین سال باقی بماند. از این نقطه، ما می دانیم که چای سیاه می تواند استخوان را قوی تر کنید.

برخی دیگر فکر می کنم بیماران FSGS باید مصرف چای سیاه و سفید را کنترل کند.

اول، آن را به تولید ادرار را افزایش می دهد، کافئین همچنین می توانید تعدادی از عوارض جانبی مانند عصبانیت، تحریک پذیری، سردرد، مشکلات خواب، سوزش سر دل، سرگیجه، و غیره می شود.

علاوه بر این، مقدار زیاد پتاسیم و فسفر در چای سیاه و سفید ممکن است بار بر روی کلیه ها را افزایش دهد. در این مورد، بیماران مبتلا به FSGS پتاسیم بالا و یا سطح فسفر کمتر باید چای سیاه می نوشند.

مطابق با این دیدگاه، ما می دانیم بیماران مبتلا به بیماری کلیوی FSGS هنوز هم می تواند چای سیاه، اما ما باید مقدار مصرف خود را کنترل کنید. برای تعیین کردن مقدار از چای سیاه و سفید شما می توانید نوشیدنی، خوش آمدید به دکتر آنلاین ما مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: FSGS، رژیم غذایی FSGS، نوشیدن چای سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: